Hyung Jun in the fashion show of designer


KIM HYUNG JUN IRANIAN FANCLUB(we♡형준)l

آخه تو چقدرنازی ...وااااااااای یکی منو بگیره....

من هیونگ میخوااااااااااااااام....

 

 

 

من غششششششششششششششش

 

 

 

چقدر اینجا عسل شدیییییییییییییییییییی...

وااااااااااااااایی نفسم اومد بالا..ماشالله یکی دوتا نبود که...

هرکی نظر نده ایشالله.......دیگه نذارین بگم....

همتونو میدوستم...فعلاااااااااااااااااا


نظرات شما عزیزان:

mehboba
ساعت17:15---1 آبان 1390
سلام .. وای خدایااااااااااا. دارم میمیرم از بس این خوشکل و نازه . من هر بار میام اینجا یه سکته میکنم میرم بیرون .وپاسخ:الهییییییییییییییی..وااااااااااای منم .. الهی نه بابا چرا سکته؟!!هیونگه دیگه....

only me
ساعت16:40---1 آبان 1390
واااااااى خدا يكى منو بكيره!نمىره اين آدم كه اين قدر هى دختر مردمو غشششششش مىده.صد بار ديدمشون تا فهميدم لباساش خييييييلى ضايست.مخصوصا اون نارنجيه.
پاسخ:واااااااااای نگووووووووووووووووو..... الهی ولی بهش میومد...مخصوصا اون سفیده..... آره نارنجیه خیلی مسخره بود...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 30 مهر 1390برچسب:Hyung Jun in the fashion show,ساعت توسط .::sima admin::.| |


Power By: LoxBlog.Com